Met veel genoegen stellen wij u OCB voor.
We zijn een grote familie, die werkt met en voor elkaar, en uiteraard voor de klant.
Op de markt hebben wij een reputatie opgebouwd als middelgroot keuringsorganisme, dat uitblinkt in het leveren van correcte, stipte en kwalitatieve keuringen. Ook de service die wij aan onze klanten leveren, moet die hoge kwaliteit uitstralen. Klanttevredenheid is een belangrijke doelstelling.
We zijn een groeiende speler op de markt en we willen deze groei blijven waarmaken, zowel in geleverde kwaliteit, de kwantiteit aan keuringen als in een groeiend klantenbestand. Deze drie hangen onlosmakelijk samen.
Elke werknemer is een visitekaartje van OCB. Daarom wil OCB investeren in goed onthaalde en goed opgeleide werknemers. OCB wil de talenten van haar werknemers blijvend ontwikkelen en werknemers blijvend motiveren.
Wij moeten ons ervan bewust zijn dat we werken binnen een streng gereglementeerde omgeving. We moeten ons er ook bewust van zijn dat ons werk niet vanzelfsprekend is. Dit vereist zorgvuldige opvolging van instructies inzake veiligheid, aangezien dit onze veiligheid en deze van de klant betreft. Tegelijkertijd vereist dit van ons heel wat technische, respectievelijk administratieve kennis.
De sfeer die u hier aan treft is informeel en open. Dit willen we graag zo houden.